דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


עיצוב פינות אוכל 

מאת    [ 16/04/2009 ]

מילים במאמר: 329   [ נצפה 3539 פעמים ]

שולחן אוכל , חדר אוכל, פינות אוכל - שמות רבים למקום מבין החשובים הנמצאים כיום בביתנו, אנו מבלים שם את ארוחות הבוקר שלנו , לפעמים את הזמן היחידי בתחילת היום לבד עם עיתון שותים קפה בדממה ונהנים מהבוקר ולעיתים באירועים משפחתיים תוססים או ארוחה אינטימית עם בת הזוג שלנו, פינות אוכל מוטיב חשוב אשר עם חלוף השנים השתנה מלהיות בתוך המטבח עצמו כחלק מהמטבח יצא והפך להיות מוטיב נפרד לחלוטין. כיום כאשר אנו מתכננים בניית בית יש הקצאה לפינות אוכל כחלק מהשרטוט.

ברוב המקרים יש להתאים את עיצוב פינות אוכל לבית שבוא אנו גרים, אם גרים בבית קומות יש לבחון את שטח הדירה ולזכור שמצד אחד אנו רוצים לאפשר נוחות מירבית אבל לא לשכוח שעלינו להיות נגישים בין המטבח לפינת האוכל כדי להגיש מנות ולפנות את הכלים בעיקר באירועים גדולים כמו החגים אשר אנו חוגגים מדי שנה, ימי הולדת ואירועים אחרים כמו חזרה מחו"ל של משפחה או סתם ארוחה משפחתית.

פינות אוכל הם ללא ספק תחום אשר בו האפשרויות כיום הם מגוונות ורבות, אך איך באמת אפשר לדעת מה מתאים עבורינו - ובכן ניתן ללכת בשני כיוונים , כיוון אחד הוא כיוון הצורה והכיוון השני הוא כיוון הסגנון. מאוד פשוט קודם כל אם הולכים לפי צורה אנו שואלים את עצמינו מה עדיף, ישנם ארבע צורות של פינות אוכל סטנדרטיות, ריבוע ומלבן שהם הסגנון המרובע בעל פינות ומנגד יש לנו פינות אוכל עגולות ואליפטיות.

לאחר שבחרנו את הסוג בקלות נוכל לעבור באתר בין החברות השונות ולראות דגמים תוך כדי שאנחנו מתמקדים בצורה שבחרנו בלבד, פינות אוכל עגולות הן בהרבה מקרים באות בעיצובים קלאסיים יותר מאשר מודרניים אך ישנם חברות שמייצרות פינות אוכל עגולות גם באופן מודרני וכפרי ולעומת זאת עיצובים מרובעים באים היום בחברות שמייצרות פינות אוכל מודרניות, פינות אוכל הודיות ואפילו פינות אוכל יפניות בצבעים כהים יותר אשר מתקרבים לחום כהה על גבול השחור. פינות אוכל מלבניות לעיתים יכולות להגיע עם מספר רב יותר של כיסאות מאשר פינות עגולות, ואם אתם ממש מעדיפים פינות מעוגלות ניתן להתפשר על פינת אוכל אליפטית שגם יכולה להופיע מאורכת יחסית ולהכיל מספר רב של כסאות.



מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב